Det var ett tag sen!

Sådär ja! Då var man tillbaka i de gamla fotspåren. Känns lite sådär härligt nostalgiskt att börja "blogga" igen. Däremot hade jag mera tänkt köra lite mindre yta och lite mera tankar och sånt grubbel som en 15-åring kan gå och bära på. Nu snackar jag inga djupa filosofiska truddelutter utan ba' lite sånt som jag känner för att skriva om. Sånt där skit med "jämn" uppdatering kan också förresten dra åt pipsvängen för den oskrivna regeln ska inte befinna sig på denna blogg. Jag kommer att skriva när jag känner för det. Dot end. Aja, på återseende rå!
 
En vacker brutta startar en vacker blogg (som förvisso är nästintill idenstisk med hennes förra, men sånna detaljer ska man inte haka upp sig på... förändringar är för loosers)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0